Hibabejelentés

A tesztelésről általános információkat itt olvashatsz: https://regi.data.aosz.hu/teszteles/

Arra kérünk, hogy a hibabejelentés előtt győződj meg arról, hogy minden feltétel adott a szoftverrendszer helyes működéséhez. Ennek ellenőrzésében az alábbi felsorolás nyújt segítséget:

  • Van-e legalább 512Kb/s stabil internet-kapcsolatod?
  • A használt mobilkészülék beállításainál, használsz-e az általánostól eltérő beállításokat? Ha igen, akkor kérjük a hibajelenségnél írd le.
  • Rendelkezésre állnak-e az alábbi minimum feltételek az applikáció használatához az okoseszközödön?
    • Operációs rendszer:
      • Android: minimum 5.1, maximum 9-es verzió
      • iOS: minimum 10, maximum 12-es verzió
    • Rendelkezésre áll-e a telefonodon legalább 128MB, az alkalmazás számára használható memória? (a letöltendő állományokhoz (napirend, folyamatábra, képek stb.) plusz 100MB memóriára lehet szükség)
    • Jogosultságok: megadtad a szükséges jogosultságokat az adott készüléken (értesítések, tárhely használat stb.)? Korlátozhatja az operációs rendszer a program működését?
  • Az on-line Felkészítő Kézikönyv szerint hajtottad végre a műveletet? (Ha bizonytalan vagy abban, hogy valóban hibát tapasztalsz-e, akkor keresd fel valamelyik AIP irodánk HD munkatársát: http://aosz.hu/aoszinfopontok/)

Ha eldöntötted, hogy a hibát bejelented, akkor kérjük az űrlap kitöltése előtt készíts képernyőképet a tapasztalt hibáról, amit majd fel tudsz tölteni az űrlap kitöltését követően.

A DATA szoftverrendszer melyik felületén tapasztalod a hibát?
Íratkozz fel hírlevelünkre!